Tuesday, June 11, 2013

Summer must have's

1. Japanke

koje dolaze u raznim bojama i stilovima - od sportskih,do vrlo elegantnih. Lake za kombinovanje i lake za nosenje. (cuvajte se zuljeva,pogotovo ako kupujete one sa plasticnim "kajisicima" )




2.Ray ban naocare

Naocare uopste su must have za leto,ali ray ban naocare su moj apsolutni izbor! idu uz sve stilove,od lezernih do poslovnih,sportskih...
Ja licno volim ray ban naocare sa braon staklima,ali necete pogresiti ni sa crnim,plavim,rozim...




3.Maxi suknja

Duge/maxi suknje,ne samo da su vrlo prakticne,nego su i vrlo,vrlo lepe i veoma dobro stilski obradjene!
kada su leta topla,samo nabacite vasu maxi suknju,i njeno blago trzanje o vasu kozu ce vas rashladiti,a i vrlo je prakticna,ako,recimo,niste stigli da se izdepilirate ;)


4. Beli lak na noktima

Za ovo leto vam preporucujem,od srca,da vase nokte "okrecite u belo"
Lagana,ali zivahnija boja/ne boja od boje koze. Vrlo elegantna i cista.
Mozete,recimo,da jedan nokat ukrasite nekom drugom bojom ili nekim stikerom,ili da napravite obrnuti francuski manikir! Nije vazno,vazno je da vam je bazna boja BELA!



5.Ovlazivaci lica

Vrlo je vazno da odrzavamo nase lice i telo hidriranim i cistim u vrelim letnjim danima,kada nam se pore zbog toplote vise sire i s'time vise pune prasinom i prljavstinama.
Nemam neki specijalni preparat za vas,jer ja sam trenutno u medju fazi ,biram i sama nove,koristila sam jedan iz DM-a vichiev,ali mi vise ne odgovara



6. mat karmin u boji koze

ja leti,najvise volim prirodan izgled ! posto nismo svi savrseni,cesto koristimo sminku i leti,pa ja volim dobre stare mat karmine u boji koze.,i sminku uopste u boji koze


7. velika torba za plazu

Cak iako sam i dalje u Beogradu,ja leti obozavam da nosim one velike platnene torbe za plazu.
nisu skupe,a ima ih u toooliko stilova,da ih kupujem skoro svake nedelje!
lezerne su,a opet mogu da izgledaju i malo ozbiljnije (dobro,sve zavisi od materijala i dezena)


8. kupaci kostimi bez naramenica

Kupaci kostimi su neizostavni letnji komad garderobe,a ovog leta cu sebi kupiti slatki kupaci kostimcic bez naramnica.
Mrzim kada dobijem boju,a ostanu mi beli tragovi oko vrata ili na ramenima,tako da ce ovaj kupaci resiti taj slucaj!



9. Sorc

Bez sorca nema ni leta,ako mene pitate! ne znam vise sta da napisem,a da niste vec negde drugde culi! sorcevi su letnji zakon,a ne trend. Licno,volim one lagane sorceve,sa cvetnim printom,ili sorceve od teksasa,koji nisu bas pripijeni uz telo.



10. Atlet majca

Bez dobre stare atlet majce,meni nema letnjeg setanja po gradu,pogotovo u gradu. Kada je leto,ja sam vise u sportskom fazonu,i volim da ih nosim,jer su vrlo ... pa znate-atlet majce.
kombinujem ih uz sve,a zbog velike palete stilova,mogu da ih kombinujem i uz suknje i svcane stvari. naj cesce ih nosim sa nekim sorcem i nekim japankicama,naravno uz divnu torbu za plazu i moje ray ban naocare...





































No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.