Saturday, June 8, 2013

Roleri

Opet malo zalazim u sport,ali ne brinite,necu da zastranim!
Kao sto mozete videti na prvoj fotki,voznja rolera moze biti izuzetno - moderna I fensi ;)
Voznja rolera zateze telo,I vrlo je zabavna - ako nemate veliki strah od istih
Postoje razni stilovi rolera,u raznim bojama-ima ih za svaciji ukus!
Postoje razne marke,na sta trebate da razmisljate,jer  marka je garancija kvaliteta,naravno. Ja trenutno posedujem par  '' action'' rolera,koje bas I ne hvale mnogo,aliii,sta cu.
Uzivajte,zatezite se,ali oprezno!
Uz rolere,po meni,najbolje ide sportski stil-recimo dobre crne,sportske helanke,duks kada je hladno ili majcica na brtele kada je toplo
Mozete nositi I udobne farmerke,one sa vise elastina I interesantne trendi majcice ( ali vodite racuna da,ako se znojite vise tokom fizicke aktivnosti,majca bude od odgovarajuceg materijala)
Ono sto ja UVEK nosim kada vozim rolere,jeste moj trendi ranac,u kojima je boca sa vodom I obavezno moje PATIKE - jer nisu svi tereni podobni za rolere
Umesto patika,u svoj rancic mozete nositi I papuce. ali vodite racuna da ranac bude dovoljno veliki da u njega odlozite vase rolere.
Trend sto se tice ''kotrljajuce obuce'' jesu dobre stare rosule! Vratili su ih hipsteri zajedno sa ostalim stvarima koje su uzeli iz 60ih,70ih I 80ih godina proslog veka. Ja nisam ljubitelj rosula,jer se teze voze,prvo sam naucila da vozim rosule,pa sam u mogucnosti da dajem misljenje.

2 comments:

  1. Link o istorijatu Inline skatinga i progresu sporta kasnih 80s i ranihh 90s - Kao i quad skatinga evropskoj i sceni preko, jedan deo je ovde, tj deo price link.
    Koji apsolutno nema veze sa "hipsterima"
    Video archive i noviteti:
    https://www.youtube.com/user/videoelnino10?feature=mhum

    ReplyDelete
  2. rekla sam da su ih "hipsteri" vratili (mislim na rosule) sada,u 21 veku. Ne kazem da su ih na pocetku 80ih i 90ih ,kada su rosule i rolere postale popularne ,na scenu doneli hipsteri.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.