Sunday, August 4, 2013

sandale,cizme,baletanke... trendovi u obuci

Razliciti stilovi obuce se provlace ove sezone,tako da imate izbora!

izdvojicu bar 5 stila koja se meni svidjaju!

1.  Belsstafove crno-bordo cizmice i cizme sa rajfeslusom


Ja sam veliki fan cizama,a volim i rajfesluse, skoro pa na svemu... 
Boje su moderne i bas po mom ukusu ( volim tamnije boje spektra),a stikla im je deblja,odlicne visine,sto znaci i da su vrlo udobne!

2. DKNY zasnirane leopard stikle

Jako mi se svidjaju ove stikle,i to zbog leopard sare! znam,znam,cudite se... ali nije tako lose ipak imati malo divljine na sebi.
Dame,budite jako oprezne kada kombinujete animal print,ali jako! naj bolje resenje jeste da birate neutralne boje za odevnu kombinaciju,dok neki detalj kao cipelice,torbica ili narukvica mogu da budu sa animal printom (ne sve dodatke zajedno!)

3. Phillip Limove cizme iznad kolena


Kao sto sam vec i pomenula,volim cizme,tako da sa...pa,odusevljena sam ovim cizmama i jednostavno ih zelim sada,ovog momenta!
Za dame koje se odluce da ove jeseni/zime/proleca prostaju cizme iznad kolena,moram da kazem da treba da paze na oblik nogu,jer,iako su prelepe i razumem zasto zelite da ih nosite,ovakve cizme ne stoje svakom (nazalost). Da biste izneli ovakvu obucu,trebali biste da imate tanke i duge noge...tako da vise od pola zenske populacije.... de,de moje dame,ne ocajavajte ima i drugih , lepih i jednako magicnih cizama! 

4.Viktor i Rolf loaferice sa niskom stiklom



One su udobne,dobre za radno mesto,i deluju taaako sik!
u loaferice sam se zaljubila,zapravo,ovog leta,kada sam trazila baletanke neke.. Sestra je zgrabila neke crne,sa resama,meni su bile tako ruzne! ali posto nisam uspela da nadjem baletanke po mojoj zelji,odlucila sam da probam te sto je sestra probala predhodno.... sta da vam kazem,nisam se razocarala! Imala sam predrasuda,ali...oh kako sam samo gresila! Ne samo sto su izuzetno udobne (ove mi nisu cak ni zuljeve napravile,a meni sva nova obuca po pravilu pravi zuljeve), nego izgledaju tako lezerno ali i sik!
Mnogima predstavlja problem njihovo kombinovanje (puno vas mi postavi to pitanje u inboxu),ali ja kazem nista lakse! Stvarno su svestrane,mozete ih naci cak i u sportskom izdanju! Prave se od raznih materijala,te stvarno,svako moze pronaci neke bas za sebe.
Ja svoje loaferice nosim u nekom svom urban street stilu,sa farmericama,sorcevima,uz letnje dzempere (izgledaju kao djemperi zbog pletiva,ali su od svile,koja hladi),sa sve mojim rej ban naocarama i neurednom pundjom. Vi ih mozete ukombinovati sa suknjama do clankova,pantalonama u ravnom kroju,lanenim pantalonama... oh toliko mogucnosti!

5. Michael Kors sandale sa providnim detaljima


Ne znam sta da kazem,sem da sam odusevljena i zaljubljena u ovakve sandale!
Mnogi dizajneri su izbacili svoje vidjenje providne obuce,tako da je na meni tek da istrazujem ovaj ... trend? nije jos trend,ali postace,u to vas uveravam..ovako nesto dobro,ne prolazi nezapazeno!




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.