Thursday, August 15, 2013

Plavuse su se vratile u grad!

Ovog leta je plava kosa ponovo pustena na slobodu,i to ne bilo kakva plava kosa,ovde pricamo o dobroj staroj nordiski plavoj!

Sinonim leta je slika talasa,preplanula koza i plava kosa.

Vec nekoliko godina unazad,plava kosa je zaobilazena,birali smo braon,crne i crvene boje,a onda se javio ombre,koji je vratio plave pramenove nazad u igru! Na kraju plava je ponovo dobila pocasno mesto medju farbama,i oni koji su je kudili,osudili su se da sa njom experimentisu!

Za one koji planiraju prvi put da se farbaju u plavo,moja preporuka (vise kao,govorim vam pod obavezno da to uradite) je da se prvi put ofarbaju kod frizera,pogotovo ako je njihova prirodna boja kose tamna.
Posto se za dobijanje plave boje koriste hidrogeni,izbeljivaci i slicno,znaci ne radi se samo o farbanju,kosa se moze ostetiti jako,a jos gore mozete izgoreti kozu glave,pa je zato bolje da vam posao bar prvi put odrade profesionalci.

Posto se u trend vratila ta neka ,kako ja volim da je zovem "prljava plava",odnosno plava kroz koju mogu da se provuku i tamnije nijanse iste,frizure koje ja preporucujem su trsave...ma prave letnje.
Ali moram i da napomenem da ova boja definitivno ostaje tokom cele godine na svom tesko zasluzenom mestu,tako da ako strogo postujete modne trendove,ne brinete.

Plava kosa se kroz istoriju vezuje za lepe zene,zavodnice sa licem andjela. Poznato je da su se Rimljanke farbale u plavo ili da su pravile perike od kosa svojih plavih robinja,samo zato sto su njihovi muskarci ludeli za plavusama,koje su njima predstavljale pravu egzotiku. Takve i slicne price se vezuju za plavu kosu sirom sveta.
Nacije sa najvise plave kose su definitivno Nordijske,ali i staro slovenske,koje imaju malo tamnije nijanse,koje obicno vremenom postaju jos tamnije (ja sam vam dobar primer za to! kao mala sam imala jako plavu kosu,skoro pa belu,ali vremenom je potamnela...).

Za plavuse se vezuju i kultni vicevi,ali drage moje ne brinite,takve stvari moze da kaze samo neko ko nije imao komunikaciju sa plavusom ili neka brineta ;)


























No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.