Wednesday, July 17, 2013

kako nositi zvonarice

od kada sam objavila onaj post o povratku zvonarica na modnu scenu,neprestalno mi stizu pitanja da napravim/nadjem bar jednu kombinaciju kao primer,kako bi se mogle nositi.
Nisam znala da su vam zvonarice toliki problem.... nema veze,potrudila sam se i nasla veoma lepe kombinacije.
Nadam se da sam vam pomogla ovog puta vise :)








ovo je klasicniji,ozbiljniji stil ,kako mozete nositi zvonaste pantalone. Bela boja koja daje tu hladnocu,sterilnost,razbijena je dvema skroz razlicitim sarama i nakitom u zlatnoj i crnoj boji.


ovo je opusteni,razigrani stil koji bih preporucila za (iskreno,asocira me na pidzamu) laganu setnju predvece parkom ...


e ovo je stil pravih 70ih,koji cete skroz poneti i ove 013/014 godine
zemaljski tonovi,haotican mix printova i marama na glavi sa opustenim loknama ,a mozete i nabaciti i lenonkee :)





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.