Friday, September 27, 2013

Modni dodaci di mua-Fashion accesories di mua

U proslom postu sam onako "usput" pomenula kako nisam  neko ko svoje odevne kombinacije cesto upotpunjuje nakitom,vec nekim drugim stvarima,e sad moram i o tome da  napisem nestoo ...jeeej :D

Moj omiljeni nacin upotpunjavanja mog izgleda,zaokruzivanja,davanja licnog pecata,je sa torbama i obucom!

Ja sam jedna od onih devojaka koja kada vidi dobre cizme ili sandale,poludi i samo razmislja o tome da ih kupi! A kada kupim vec te sandale,patike ili cizme,ja moram da kupim i torbu koja bi isla sa njima (iako vrlo cesto ne nosim te dve stvari zajedno...nikada... bad,bad me)

Za jesen cesto rezervisem dobru,veliku crnu ili braon torbu,sa raznim dzepcicima i nitnam (zato sto sam jos na faxu...doduse Likovnom,pa nista i ne nosim sem dve tri sveske i olovaka za crtanje...a pored moje stylish torbe gotovo uvek vucem i svoju ogromnu torbu sa materijalom za crtanje....koja uopste nije stylish...buu) , i kombinujem u zavisnosti od vremena sa lofericama,starkama i mojim jesenjim favoritom bajkerskim cizmama (ako nemate bajkerske cizme....vama....trebam ja da vas odvedem u shoping,pa da kupite jedne!)!

U modi zapravo postoje razna pravila,koja po meni slobodno mogu da se krse i jako mi je drago sto postoje devojke i momci spremni da ih KRSE.

Do pre nekoliko godina,tacniije u vreme kada je moja majka bila mojih godina,svi su postovali kultno pravilo " koje boje su cipele,te boje je i tasna" - kada sam ja pomenula "A kada kupim vec te sandale,patike ili cizme,ja moram da kupim i torbu koja bi isla sa njima"  nisam mislila na to,meni je to samo jedna vrsta izgovora za kupovinu nove tasne,nikako ne pratim to pravilo i na primer ako kupim crne cizme,mozda cu kupiti plavu torbu....vazno mi je mozda da imam isti broj tasni i cipela o.O hmmm, mozda imam neki "kupoholicarski" momenat.... kako god,ono sto zelim reci,a nikako ne uspevam , je da trebamo izgraditi sopstveni stil,a ti "dodaci" (torbe i cipele) su tu samo da "zaokruze" nase predstavljanje svetu - jer stil je nas nacin pokazivanja jednog dela nase licnosti nasoj okolini i pretezno nepoznatim ljudima .

Postoje razna naucna istrazivanja koja na primer, govore o tome kako su zene koje biraju crvene cipele odvazne i spremne na flert.... ne znam da li to nesto govori o meni ali ja nemam ni jedan par crvenih cipela...hmmmm...nego,hocu da kazem da nas ti detalji opisuju kao osobu i prezentujemo ih , neki kazu, podsvesno...

Ove jeseni ce se ,sto se torbi tice, nositi velike,crne kozne torbe sa dosta zlatnih detalja,a  sto se obuce tice,bas kao sto sam i navela u mom postu  fall must haves , nosice se Bajkerske cizme,kanadjanke i starke.

ps. jos jedna stvar koju volim da nosim kada je jesen i zima,i koja mi upotpunjuje "look" jeste dobar stari karirani,topli sal!  Ove sezone su u trendu veliki vuneni salovi,koje takodje volim,ali karirani sal ima posebno mesto u mom srcu i u mom jesenjem garderoberu.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------
English



in my previous post i mentioned how i am not one of those girls that accessorizes their clothes with jeweler,i do it with different things,and now i have to write something about that...woohoo :D

My favorite way of accessorizing is with shoes and bags!

I am one of those girls who when they see a good pair of boots,sandals etc. i only think about buying them! And when i do buy those sandals,sneakers,boots,i have to buy a bag which would go with them/match them ( although i don't actually wear those two thing's together....ever....bad,bad me) 


For fall i oftenly choose good old big or brown bag,with all kinds of pockets and stuff (because i am still in college...art college,so i don't actually put allot of stuff in my fancy bag,for my art sup. i  have my art bag)
and i combine it,depending of the weather,with my loafers,all stars or with my fall favorites combat boots
(if you don't own combat boots...you....i have to take you shopping,and we sill buy you a pair!)


In fashion, actually, there are rules,that if you ask me should be ignored,and i am so pleased that there are girls and boys brave enough to brake 'em!

Until few year's ago,better said in the time my mum was my age,everybody followed cult rules " bag and shoes should match" - and when i said "And when i do buy those sandals,sneakers,boots,i have to buy a bag which would go with them/match them"  i didn't mean that way, matchy-match way,that is actually just excuse for me too buy a new bag,or new pair of shoes...i have this need to have equal amount of shoes and bags o.O  
Whatever,what i was trying to say is,you should build your own style, and those 'accessories" ( bags and shoes" are there only to complete the way we are trying to present ourselves to the world - our style is our way of presenting one of our personalities to people we don't know.


This fall,we will wear big black leather bags,with lots of golden details,and shoe trend is,as i mentioned in my  fall must haves  post, combat boots,timberlands and all stars!


Ps. one more thing i love to wear in cold autumn days,are good old plaid scarves/shawl! This season in trend are wooly ones,but i just love wearing my old plaid one ,so he will still be worn by me, regardless of !




















No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.